reklama

Odkaz na tabuli

Šťastím je, že žijú ľudia, ktorí majú dar povedať pravé slovo v pravý čas. Poznal som takého človeka. Bol to seminarista z rehole Societas Verbi Divini. Chcel sa stať kňazom-misionárom a odísť do tretieho sveta pomáhať chudobným.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Spoločná účasť na projekte dočasne spojila naše životy. Ľudsky sme sa zblížili a stali sme sa priateľmi. V jeden deň, keď sme v učebni zostali sami, urobil ten dobrý človek čosi prekvapujúce. Nevynúteným gestom vzal do ruky fixku a na bielu tabuľu napísal tri latinské slová.

O tom, aby som nekomplikoval jednoduché.

Aby som veril.

Aby som miloval.

V mŕtvom jazyku múdrych mi odovzdal odkaz pre život:

Crede in amor. Dôveruj láske.

Otto Kovarik

Otto Kovarik

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  29x

C'est la vie! Zoznam autorových rubrík:  MužiŽenyĽudiaSvetSpektrumDrobnosti a príbehyPoviedky a prekladyListy z ApúlieFotografieNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu