reklama

Svaďba je svaďba

Veselica sa skončila a nastal čas rozlúčok. V blažených tvárach mladomanželov sa zrkadlí nielen šťastie nového začiatku. Vyžaruje z nich aj úľava, že ťarcha svadby ochabuje a pomaly odlieta premenená na večnú spomienku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Z východu ma čakala cesta naprieč Slovenskom. Pridal som sa k Poltárčanom, rodine ženícha, a nasadol som do autobusu hostí vracajúcich sa domov. Po pretancovanej noci ma premáhal spánok. Ach, na chvíľu zatvoriť oči a odpočinúť si! Ale Poltárčania mi nedovolili odísť do ríše snov. Celú cestu spievali, hrali na akordeón, nalievali si pohárik za pohárikom. Tí krásni rozradostení ľudia vidiac moje ochabnuté viečka priskočili ku mne ako k chorému na pomoc. Strčili mi do ruky štamprlík a prinútili vypiť medicínu. Podarilo sa, záchranári ma bezo zbytku vyliečili z driemot. Už som sa nebránil novému prílivu nákazlivej radosti a dal som si naliať ešte jeden. A s teplom, čo sa rozlievalo v útrobách, mi hlas výčapníka pripomínal mudrca hlásajúceho životnú pravdu. Nedá sa ináč v takýto veľký deň, len veseliť sa, veď:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Svaďba je svaďba.

Otto Kovarik

Otto Kovarik

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  29x

C'est la vie! Zoznam autorových rubrík:  MužiŽenyĽudiaSvetSpektrumDrobnosti a príbehyPoviedky a prekladyListy z ApúlieFotografieNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu